pátek 20. května 2011

VyVýletněná

Jsem moc ráda, že na našem studiu existuje něco jako literární exkurze. Měli jsme možnost podívat se do krásného města Budyšín a musím říct, že jsem z něj byla opravdu nadšená.Naše první zastávka byla velice kulturní. Náš pan profesor nám u jednoho pomníčku zapěl Lužicko-srbskou hymnu, byl to zážitek :). Na programu jsme měli i návštěvu SERBSKI MUZEJ (srbského muzea), kde se mi velice líbilo. Člověk by neřekl, že tam uvidí i lužicko - srbské ukázky oblečení, nejrůznější výšivky, velké brože (tak sem tomu říkala já :D)takže spokojenost největší. Samozřejmě, že ve městě jsem si musela i něco koupit, ale to až později ;) No a aby toho nebylo málo, tak hned druhý den jsme u nás v Ústí n/L jeli lanovkou na náš  vyhlídkový skvost Větruši. S dětským nadšením jsme si prošli zahradní labyrint, zasmáli se v zrcadlovém bludišti a koukli se na popravčí vrch (turisti z toho mít radost nebudou - nikdo tam pověšený nebyl) ... Takže za sebe musím říct, že exkurze byla super a místo všech zápočtů a zkoušek bych jela zas ;)
S Verískem u pomníku
Chvíle zpěvu




Vysmátá jak lečo :D

Nuda v buse


Srbské muzeum








Kuk tady Móňa





Lanová dráha a v dáli cíl : Větruš


Žádné komentáře:

Okomentovat