neděle 29. května 2011

Musíme si pomáhat !

Jelikož moje skříň přetéká a hlavně díky tomu, že je v ní mnoho věcí, které už dlouho nenosím a zbytečně zabírají místo. Hodilo se jí tedy probrat, hlavně po tom, co jsem se dozvěděla... Jelikož je moje mamka učitelka stane se, že někdo má ve třídě žáka, či spolužáka, na kterém je vidno, že se zrovna nejlíp nemá. Oblečení je otrhané,moc ho není a boty se rozpadají. Když se dostane někdo do takovéto situace je velice těžké a skličující něco takového sledovat. Tímto se mi potvrdilo, že učitelky nejsou lhostejné a když něco takového vidí, snaží se pomoci. Takže díky tomu, že se moji přátelé stěhovali, poslali jsme nějaké klučičí oblečení do školy a bylo mi řečeno, že momentální majitel byl šťastný a s radostí už oblečení nosí. Já posílám pořádnou haldu pro jednu slečnu, které to myslím ( a doufám) udělá také radost. Musím říct, že mám dobrý pocit z toho, že se může někomu pomoci, i když jde i o něco tak obyčejného jako je oblečení !!!


Žádné komentáře:

Okomentovat