sobota 7. května 2011

Hrabu, hrabeš, hrabeme

Veřejně se přiznávám, že mě přestává bavit móda v normálních krámech. Neříkám ve všech, ale je to tak. Když procházím naším obchodním domem Fórum, nejsem zrovna horlivě nadšená. Nemluvím o bižuterii a doplňcích, to ano, ale nijak zvlášť se mi nepáčí představa oblečení, které budu mít na sobě já + zbytek světa. Některé oblečení je až tak typické pro určitý krám, že poznáte odkud přesně je. Mým oblíbeným útočištěm je, jak s radostí říkám, hrabák. Miluju tohle oblečení a doplňky, ke kterému se musíte prohrabat. Někdo si může myslet, že je to něco pod úroveň, ale myslím , že se hodně mílí. Člověk by nevěřil, co může za světové značky v takovém hrabáku najít. A čím více hledáte, tím více žasnete a jste nadšeni (u mě to tak 100% je!) Značky z celého světa  a hlavně originální kousky, které už nikdo určitě mít nebude, vám zde leží u nohou a hlavně za takové ceny, že se po zaplacení jen kroutíte nevěřícně hlavou (v kladném smyslu samozřejmě). Dnes jsem ulovila super kabelky a oblečení, ale to bude na fotkách až projde pračkovou úpravou ;o)






Žádné komentáře:

Okomentovat