pátek 27. května 2011

Krásný svět a Harry


Za branou v dálce, tak skrývá se jiný svět.
Když projdeš jí, nevrátíš se nikdy zpět.
Tam kouzla a čáry mají velkou moc.
To místo mě láká noc, co noc.
Tam lesy jsou husté, někdy prý zakleté.
Krásný jednorožec se jimi však proplete.
Tvorové mocní, krásní, či ohavní.
Žijí zde chvíli, či mnoho dní.
Tam lektvary pijí se jako šťáva.
Já ochutnat bych je chtěla ráda.
Pro tenhle svět jen jedna škola je.
A tam se učí především magie.
To by bylo bez matiky a češtiny.
Jen kouzla,bylinky a přeměny.
I tam však zlo panuje.
Temný pán, který pohledem spaluje.
Spojence má a není jich málo.
Nevinné lidi to životy stálo!
Tak co mám dělat, zůstat či jít dál?
Zmizet tady a narodit se tam?
Tam kde bych čarovat směla
a nebo být tady, kde bych raději zmizet chtěla?
Už asi vím, já bránu otvírám.
Vidím záři a už....jsem tam!

(by Síma)

Ano básnička směřuje a poukazuje na kouzelný svět Bradavic a chlapce, který přežil. Samozřejmě jde o Harryho Pottera a jelikož se premiéra pomalu a jistě blíží, proč se nezmínit o kouzelném světě, který očaroval nejen malé, ale i dospělé:) Já osobně se přiznám, že jsem fanda Harryho ať už knížek, či filmů a nebo jiných nejrůznějších blbinek souvisejících s kouzelníky. Doma se mi hrdě vypíná všech 7 knih, pak taky Harry Potter a filmová kouzla a nesmí chybět Bajky Barda Beedleho. A nemyslete nejsem blázen, ale mam tenhle jiný svět fakticky ráda.
Neplecha ukončena ;)


To kdyby jste nevěděli kudy jít ;)
Z mé soukromé sbírky.





1 komentář:

  1. A co fanfiction? http://fanfiction.potterharry.net/cze/ :-)

    OdpovědětVymazat