neděle 29. května 2011

DIY Upíří tesáky

Nikdy by mě nenapadlo, že z bonbónů jdou dělat šperky, ale na jednom zahraničním kanálu mi ukázali, že opak je pravdou ;) Je to jednoduché a velmi efektivní.
Stačí koupit : balíček gumových bonbónů (nějakých pěkných co dobře vypadají..já vím zní to šíleně člověk by je raději snědl, ale pro kreativní duše - budete to muset vydržet :D
Pak už jen potřebujete nit, vlasec, nebo pružnou gumičku, lak na nehty a korálky :)
Na provlíkání gumítků budete potřebovat větší nervy, protože co si budeme povídat bonbon je měkký. Po úspěšném navlečení si vemte nějakou podložku, na které budete moci bonbóny natřít lakem. Důvod je jednoduchý lak zabrání tomu, aby se bonbón ničil a opatlal vám vše čeho se dotkne ;)...poté se už fantazii meze nekladou. Náhrdelník doplňte korálky a máte hotovo.
Já vím je to kýč, ale co mně se to líbí ;) :D

Pytlík bonbónů podle vašeho gusta

Dnešní favoriti!

Průhledný lak na nehty - stačí obyč

Korálky


Upíří náhrdelník

2 komentáře:

  1. Náhrdelník je krásný, ale já bych ho asi stejně snědla :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :oD jj je to těžký, ale ono tam stejně ještě několik tesáků zbyde ;o)

    OdpovědětVymazat