sobota 14. května 2011

Dnešní rybářské úlovky


Dnes jsem si pěkně nalovila. Hlavně jsem si udělala radost s novými botkami na parné dny. Jsou neskutečně pohodlné a mají krásné zdobení. Úplně bych s nimi vyrazila na Safari ;)
V Nanu - Nana jsem neodolala plátěné tašce, jelikož jsem se do těchto plátěnek úplně zamilovala. Jsou geniální.
A rovnou jsme do tašky luply tu krásnou krabičku, kterou už máme doma ve velkém, ale samozřejmě nemůžem nechat chuděru osamotě, tak jsme jí pořídili menší sestru.
Mno a samozřejmě časopisy.Skvělý a zadarmo časopis HM a Bazar, ve kterém je Lady Gaga a vzorek parfému Alien od Thierry Mugler. Nevím proč, ale zatím jsem na tuto vůni slyšela jen samé negativní reakce. Musím ale přiznat, že mně voní. Je to smyslná a silná vůně :) Pokud máte jiný názor nebo stejný šup sem s nimi ;)

1 komentář: