středa 4. května 2011

Prague

Jelikož mám mamku učitelku je někdy velice dobré zúčastnit se výletu společně s dětmi :oD Pro někoho možná hrozná představa, ale neděste se ...dá se to přežít. Dnes sem měla možnost jet do Prahy a konečně (ano stydím se) vidět Národní divadlo zevnitř a byla jsem nadšená, nadšená, nadšená. S otevřenou pusou jsem si prohlížela tu krásu, přehršel zlaté ,rudé a světel. Za naší přítomnosti připravovali kulisy na zkoušku ke hře Aida takže jsem samozřejmě také pokukovala a fotila jak to šlo.
Dalším stanovištěm byl Petřín, který jsem si pěkně vyšlápla. Samozřejmě jsem byla také velice spokojená a hlavně když jsem si koupila odznáček s Franzem Kafkou ;o) No a výlet byl zakončen,kde jinde než v zrcadlovém bludišti. Sice to máte za 4 minutky prošlé,ale svůj efekt to má :oD
Dnešní den byl opravdu super, krásné počasí, spousta zážitků a spokojenost.







Žádné komentáře:

Okomentovat