středa 14. března 2012

Kdo maže, ten jede

Za poslední dobu se v mojí kosmetické komůrce nahromadilo hodně krémů. Ať už na ruce, nebo na celé tělo.
Jsem na to možná hrozná, ale nepatřím mezi pravidelné mazaly. Spíš jen když si na to vzpomenu :oD Ale co se týče rukou, tak to ano. Když si jdu lehnout, tak si je mažu automaticky (nesnáším suché ruce !) Nejvíc na nich ale miluju tu vůni. Prostě to musí být ty nej voňavé krémy.
Tady je moje malá sbírka a menší recenze na ně :


1.Balea
Celkově mám tuhle značku ráda. Je levná, ale dobrá. Nikdy mě nezklamala a to kupujeme i šampony, gely na mytí a další věci. Ale zpět ke krémům.
Balea young - Zucker Schnute : pamatujete na chuť a vůni takových těch růžových  žužu?? Tak přesně takhle voní tohle tělové mléko. Je jemné, lehce se roztírá a po namazání vážně voníte k sežrání :oD. Mám i sprcháč a voní stejně sladce.

Balea hand balsam - jedná se o miniaturu krému na ruce.Je velmi příjemný a lehce se roztírá a vstřebává.Vidím velkou výhodu v jeho velikosti. Nosit ho v kabelce není problém. Určitě je praktičtější, než velké krémové tuby, co jsou těžké a neskladné ;o) 

2.Dermcol
Aroma Ritual : Tohle tělové mléko se ke mně dostalo díky časopisu, byl to dárek, ale na jméno časáku si nevzpomínám. Vůně tohohle mléka je belgická čokoláda a pomeranče.Dámy a pánové kdybych nevěděla, že to je tělové mléko lila bych si to rovnou do chřtánu :oD opravdu ta vůně je neskutečná. Voní mi to trochu i jako arabesky na Vánoce...mno prostě paráda. Já ho miluju už pro tu vůni. Mléko ještě slibuje uvolnění , rozveselení a harmonizaci duší a to vše díky té vůni pomerančů. Já sem teda rozveselená už díky té vůni samotné :oD

3. Jean Paul Gaultier
MADAME : Tak tohle tělové mléko se ke mně dostalo od mojí kamarádky Naty :o) Jednalo se o sadu parfému a tělového mléka. Voní úplně stejně jako parfém, je velice aromatické. Proto mi ho Naty darovala, prostě to bylo na ní moc silné. Ale myslím , že není jediná kdo tohle nesnese. Hodně lidí tvrdí, že tělová mléka s vůní parfémů jsou až příliš aromatické a třeba se s nimi ani nedá usnout. Já to mám ráda. Ta vůně je silná a vážně krásná. Stačí ho troška, aby zjemnil a provonil pokožku. Takže Naty ještě jednou děkuju :o) ( Ona mi totiž vyhrožovala, že když si ho nevezmu, tak ho vyhodí a to jsem nemohla dopustit...chápete Gaultier :oD ;o)

4.Oriflame
Tenhle krém a vlastně celou sadu i se sprchovým gelem jsem si objednávala od mé Oriflame Lady Haničky ;o) Upřímně :  jelikož jsem taky úchylák na hezké obaly, tak tenhle krém mám i díky tomu.Ta ženština se mi na tom prostě líbí :oD Je to krém na ruce, velice jemný, rychle se vstřebává (což oceňuji) a samozřejmě moc hezky voní :o)

A co vy? Musíte mít nějaký krém pořád u sebe, nebo to nějak extra neřešíte??
Když vás budu díky tomuhle postu inspirovat ke koupi nějakého krému budu ráda :o)


1 komentář:

  1. jsem ráda, že sis toho Gaultiera vzala, jinak by opravdu skončil v koši :D jo a jinak já musím mít v kabelce krém na ruce, je to opravdu jedna z nejdůležitějších věcí pro mě, mám celkem dost suché ruce a měla jsem problém najít opravdu dobrý hydratační krém, ale k narozeninám jsem dostala od kamarádky krém od Yves Rocher Beauté des Mains a tenhle krém se asi stane mým nejoblíbenějším :)doporučuju:)Naty

    OdpovědětVymazat