úterý 13. března 2012

DIY Svetřík a náušnice

Když jsem dnes ráno vstala nějak mě chytla kreativní nálada a tak jsem se rozhodla, že si něco udělám a předělám pro radost.
Jako první jsem vzala svůj šedý svetr. Mám ho moc ráda, je ze sekáče, ale má(měl) menší vadu. Flíček jakoby od sava, který se mi rozhodně nelíbil.
Potom jsem v naší krabici na šití našla tyhle bílé kytičky - jasná volba.
Kytičky jsem rozvrhla tak , aby zakryly flek, ale zároveň na sebe pěkně pasovaly.No a pak už jsem je jen našila (asi hoďka práce)
Mno a tady je výsledek : 

A jako druhou věc jsem si udělala náušnice.
Měla sem starý roztrhlý řetízek a háčky na náušnice. Řetízky jsem srovnala, aby odpovídala délka a přidělala na háčky ;o) Není nic jednoduššího. ;o)


Tak nezapomeňte. Pokud má něco flek, díru, nebo je roztržené neznamená to hned, že to musíte vyhodit ;o)



1 komentář: