úterý 20. března 2012

I ♥ BB

Bleskově bezchybná pleť ! Tak to slibuje nový "krém" od Garnier. Když jsem si kupovala Elle, tak v ní byl vložený vzorek BB. Musela jsem ho vyzkoušet, abych se přesvědčila nebo nepřesvědčila na vlastní kůži ;o)
A recenze zní...Jelikož si den co den patlám nějaký ten make-up na obličej už nějaký ten pátek, tak myslím, že poznám co je dobré a co ne. A musím říct, že Garnier mě velice mile překvapil.
K dostání je ve dvou odstínech - světlý a tmavý. Moc dobře se roztírá, nedrolí se. Po nanesení nemáte pocit, že máte na obličeji vrstvu malty, což je hodně příjemné pokud máte obličej nalíčený celý den. Působí i jako krém, takže je pleť hydratovaná a svěží a zároveň sjednocuje barvu pleti. Musím tedy říct, že jsem se vzorkem byla moc spokojená. A až vypotřebuji svůj make-up určitě bude moje nová volba Garnier. ;o) Myslím, že i cena 199 Kč je přijatelná a pokud jste hraví můžete využít facebook, kde můžete o BB soutěžit ;o) Tak pokud toužíte mít pleť bleskově bezchybnou určitě doporučuji sáhnout po Garnieru :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat