neděle 11. března 2012

Já věřím na víly....

Já věřím na víly, já věřím na víly...tak přesně tohle provolával můj oblíbený Peter Pan když se přesvědčoval o tom, že věří a že chce, aby Zvoněnka zas ožila.
A v co věříte vy??? Máte něco k čemu se obracíte když už cítíte to nejsilnější zoufalství???
Já osobně dám hodně na nějaké to nadpřirozeno a teď už i na intuici. Měla jsem dlouho sen, že si nechám vyložit karty, ale nikdy se neobjevil nikdo přesvědčivý ke komu bych byla odhodlána jít. Ale není všem dnům konec...
Jedna z mých kamarádek nedávno dorazila s tím, že strýc její nej kamarádky (doufám, že jste se v tom neztratili :oD ) vykládá karty a to hodně dobře. Páni, svitla naděje a díky nim jsem se k němu dostala i já. Musím říct, že mě Václav dostal!!! Člověk, který mě nikdy předtím neviděl a neznal o mně jedinou informaci na mě chrlil podrobnosti, které by si nikdy nevymyslel. A musím přiznat, že karty ke mně byly moc přívětivé. Samozřejmě bližší informace neprozradím, ale jsem za to moc ráda, že se mi splnil tenhle dlouholetý sen. Za to holkám tímhle postem taky děkuji (Ivetko a Terko ;o).

A zrovna dnes se vyplatila i intuice, která -  kde se vzala tu se vzala. Ta mě totiž donutila jít na zkoušku dnes, místo v pondělí... a opravdu bylo to jen na mně. Ale prostě něco mě naprosto nutilo jít v sobotu a taky se zadařilo. To se mi stalo snad poprvé v životě, že by mě něco tak silného pohánělo, až mě z toho pomyšlení mrazí ;o)
Takže ano já věřím a musím říct, že se za to nestydím a jsem ráda.
Tak zkuste někdy mrknout na nějaký ten váš horoskop a nebo věřit svému vnitřnímu já. Ono vás to někdy posilní a nebo třeba lehce přesvědčí bojovat dál ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat