pondělí 19. března 2012

Happy Birthday Elle

Sice s opožděním, ale přece. Přesně 16. března vyšlo nové ELLE, které slaví krásných 18 let. Určitě je to zásluha časopisu samotného, ale také věrných čtenářů, kterých je určitě hodně ;o) Já osobně mám ELLE moc ráda a když si ho koupím, tak mi dělá radost. Je to asi šílená představa, ale já mám časopisy celkově moc ráda a jsem typ člověka, který je schovává a nevyhazuje. Je to pro mě trochu jiný typ knížek :o)
A aby to nebyl jen narozeninový časopis je k němu i speciální narozeninový dárek. Tričko, které má 6 různých podob od 6 osobností jako je například : Vladivojna, Tonya Graves, Jan Čapek, Robert Vano,.....Záleží jen na vás, který motiv si vyberete, ale pozor všechny bohužel nejsou na stáncích..já objevila zatím jen 4.








Žádné komentáře:

Okomentovat