pondělí 25. července 2011

Život ve spánku

Říká se, že ten kdo sní a zdají se mu sny, po něčem touží. Také, že jeho mozek neumí vypnou a proto vytváří neustále nové a nové myšlenky. Někdo na význam snů věří, někdo ne. Já samozřejmě patřím k těm, kterým se často něco zdá. Buď je to sen hezký,smutný,děsivý...sen co mě rozesměje a nebo i rozpláče. Mou výhodou je, že si většinou všechny sny pamatuji. Už trochu větší problém je vykreslit je do detailů, protože některé stavby, krámky a události by stály zato nějak uchovat ;o) Ráda po nějakém snu sáhnu po svém Snáři, který mi ve velké většině dokáže prozradit význam daného snu. Některé moje sny jsou takové, že si myslím, že by potěšily i samotného Freuda :oD
Ze svého snáře už třeba vím, že pokud se vám zdá o vodě,musí být čistá, aby to bylo dobré znamení. Když vám ve snu někdo umře, měl by dlouho žít.  A pokud se někomu zdá, že se rozchází se svou drahou polovičkou, znamená to, že je ovlivněn chmury a ty mu přivádí takové sny.....důvodů a významů mají naše sny mnoho. Tak sněte a nechte si třeba dnes něco hezkého zdát. Né nadarmo se říká - Sladké sny :o)


Utíkám...

Utíkám před spoustou otázek.
Utíkám před silnou zdí.
Před sebou vidím obrázek.
Utíkám a pořád sním.
Utíkám, nevím před kým.
Utíkám, nemůžu dál.
Kdo mě uchrání před zdí?
Princ a nebo velký král?
Utíkám po velké cestě.
Utíkám jak Alenka v říši Divů.
Vzbudím se,však nevím ještě
zda budu mít mnoho takových snů.

by Síma

Žádné komentáře:

Okomentovat