neděle 3. července 2011

Protože v Praze je blaze....

Celý víkend jsem měla volný, takže byl program jasný! Jela jsem na návštěvu za Péťou a Mírou. Měli jsme v plánu omrknout galerie a další zajímavá místa pod záštitou "Oslavy Prahy" . Mno ale ejhle kamkoliv jsme vešli bylo nám řečeno, že to pod tuto akci neplatí a nebo je pouze lehce snížené vstupné...No co si budeme povídat,docela bordel, ale to neznamenalo, že si tím necháme zkazit den ;)..... Udělali jsme si super procházku po Praze....fotili jsme a  zjistili, že černobílé fotky jsou stejně nejhezčí, papkali jsme...já si koupila botičky, co jsem měla v merku (z čehož jsem měla samozřejmě ooobrovskou radost :oD ) atd.....;o) Utrmácení, ale spokojení jsme jeli domů, kde jsme s radostí popadali na sedačku :oD dnes jsme vyrazili do Ikei... Prostě skvělý víkend po dlouhéé době :o* :o)















Šok dne..oobří můra s menšim bráškou..

Úlovky : Botky HM, IKEA food,vonná svíčka,květina a časopisy.

Žádné komentáře:

Okomentovat