čtvrtek 7. července 2011

VYPROŠŤOVÁK

Co si budeme povídat. Pokud nastane špatná nálada není lepší terapie než ta nakupovací. Jako rozhořčené hyeny se ve špatné náladě vrháme na kilometrové štendry ověšené ramínky. Pokud mají ještě věci červené slevové cedulky..probudí se v nás býk, který se vrhá na toreadora mávajícího červeným praporem. Ano je to tak, v pochmurné náladě a v krámech neznáme bratra. A tak jsem dnes ve své špatné náladě vyrazila nakupovat a s radostí se prohrabovala těmi hromadami a bylo mi hned lépe. Nakoupila jsem si (né teda všechno co bych chtěla, to by mě museli s hromadou tašek odvážet nějakým spešl zákaznickým vozem :oD ) ale něco co bylo zlevněné a co sem delší dobu vyhlížela.
Takže recept na špatnou náladu? Šupky dupky do nákupního centra ;o)

Čupr brýle Gate

Konečně vlastním dvoj-prsten - Pimkie

A tričko, které mě mile překvapilo - Pimkie

Žádné komentáře:

Okomentovat