sobota 22. října 2011

Zákon přitažlivosti

Nechci tady mluvit o nějakém způsobu jak přilákat chlapa :oD milé dámy, ale o knížce od Rhondy Byrne - Moc. Po tom co jsem koukla na dokument Tajemství jsem si taky chtěla pořídit stejnojmenou knížku, ale objevila se tahle nová a tak jsem tajemství vyměnila za moc. Samotný dokument mě vážně dostal. Poukazuje na něco, co nám dokáže změnit celý život. Poukazuje na to, že pokud budeme pozitivně myslet a budeme něco moc chtít vesmírná síla  a naše mocné podvědomí nám to dá. Pro někoho to může být pěkná blbina, ale po kouknutí na dokument jsem změnila názor. Od té doby se tak nějak snažím myslet pozitivně, abych ovlivnila to, co chci. Musím se přiznat, že už se mi tímhle způsobem pár věcí povedlo a splnilo, ale myslet neustále pozitivně??? To vážně nejde, je to hrozně těžké neustále se soustředit a říkat si néé to bude v pohodě. Každý má někdy splín, ale to asi nevymažeme z hlavy nikdo.
Jinak ale vážně knížku doporučuju. Sice jí ještě nemám vůbec dočtenou, ale je to dobré a něco vám dávající čtení. Ale pozor, na čtení Moci musíte mít klid. Žádný hluk a musíte se koncentrovat na informace, které vám kniha dává ...jinak nepoberete vůůbec nic!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat