čtvrtek 20. října 2011

Almi-Décor

Pokud máte rádi honosnost a extra design nejen v módě, ale i v bytových doplňcích a všem co by dokázalo zvelebit váš dům a hrad,pak si vám dovoluji představit...pokud jste již neučinili samy...ALMI - DÉCOR. Tuhle designovou značku znám už dlouho, ale bohužel jsem se nikdy nedostala do samotných prostor Almi-Décoru. Až při minulé návštěvě Prahy se vše změnilo. Almi najdete v Paladiu, pokud se nemýlím, tak v posledním patře. Vstup pro mě znamenal něco, co připomínalo pocity Alenky když zavítala do Říše Divů a nebo vstup do muzea, ze kterého už nikdy nechcete vyjít. Místnosti naprosto dokonale designově nakompletované, nábytek a doplňky, které vám vyrazí dech...... Chodila jsem z místnosti do místnosti a popravdě jsem ani nestíhala zavírat pusu, kterou jsem měla v úžasu neustále dokořán. Velice mě nadchl masivní nábytek, obrovské květináče, tisíce rámečků s fotkami, obří hodiny zavěšené na zdech a zrcadla, která byla všude a vypadalo to famózně. Dokázala bych tam strávit věčnost. Ale po tom všem krásném vás musím trochu stáhnout na zem...cenová výše všeho se pohybuje někde ve vesmíru a je tak vysoko, že vy z toho spadnete hodně rychle dolů...V záchvatu blaženosti jsem říkala...já se asi začnu učit, abych si tu mohla koupit věci do bytu :oD ano byla jsem hodně v agónii... Určitě ale doporučuji návštěvu......zážitek neuvěřitelný, věci krásné.... a hlavně musím upozornit na Vánoce...ozdoby na stromeček od Almi jsou kouzelné :o)














Žádné komentáře:

Okomentovat