pátek 7. října 2011

Fešná Čarodějka

Jednoho dne ve vlaku s mojí kamarádkou Lindí jsme polemizovaly o tom jaké by to bylo, kdyby jsme žily ve světě Harryho Pottera? :oD
Nebojte jsem naprosto normální, ale je mi teprve 21 a puberta se mnou ještě mlátí :oD A tak jsme na to přišly..její favorit je Snape..a tak by z ní byla šéfkuchařka lektvarů a dalších pochutin ...Můj favorit je jak jinak než klaďas Harry Potter :oD a jelikož jsem neobyčejná žena neobyčejného muže...moje práce je ještě neobyčejnější. Bude ze mně šéfredaktorka módního časopisu FEŠNÁ ČARODĚJKA. :oD :oD :oD
Ano seznamte se :o)
Každá správná a hlavně fešná čarodějka by měla vědět jaký hábit zrovna letí, který se hodí na jaké období a jaké doplňky správně volit. Né každé koště si můžete vzít na cestu do města milé čarodějky. Čarodějnický svět módy se rozrostl o nové módní návrháře a o tom by jste měly být také informovány.
A samozřejmě nesmí chybět rubrika : Jak si učarovat svého čaroděje. Možná to zní jako klišé, ale kolik z nás už namíchalo špatný lektvar lásky? Ano přiznejme si to milé čarodějky a většinou to mělo spíše opačný účinek. A také rubrika o vaření a lektvarech, která bude patřit Lindí ;o) A spoustu dalších a dalších informací, které vám ulehčí náš čarodějnický život :o) A proto jsem tady vaše šéfredaktorka Simča Potter a vaše věrná FEŠNÁ ČARODĚJKA .
Neplecha ukončena :oD :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat