sobota 8. října 2011

Druhé jméno - Straka

Co se netřpytí jakoby nebylo ;o) To u mě určitě platí...ale je tu menší problém a nebo ho vidím aspoň já. Sehnat u nás v krámech něco hezkého s flitry,třpytkami nebo poseté kamínky je myslím nadlidský výkon. A opravdu už je to malá oslava když se něco najde. Miluju všechno co se leskne,třpytí, bliští a ano je to menší úchylárna :oD Ale ono je to tak kráásný když to mění barvu na světle a nebo se to leskne jako by se to hýbalo...mno nemám slov :oD A proto mě zaráží, že je toho všude tak málo..vždyť není nic lepšího na večer než něco co se blýskne ne??? Doma mám poměrně dost věcí, které jsou poseté tímhle leskem,bleskem...botasky, šálka,kabelka,čepice,trička, sáčko,disco koule.....atd..atd :o) a stále toho nemám dost ;o) Našla jsem alespoň pár obrázků, které dokáží vystihnout všechno o čem mluvím ......;o)
A co vy? Jak jste na tom s lesky-blesky? :o)














Žádné komentáře:

Okomentovat