čtvrtek 6. června 2013

The Great Gatsby

Slyšela jsem dva názory na tento film. Jedni nechápou co to je za groteskní komedii se špatným koncem. A druhá skupina, ke které se s velmi, velmi nataženou rukou hlásím já je z filmu doslova nadšená. Byla jsem natěšená už dlouhou dobu před tím, než Gatsby vpálil do kin, ale po filmu jsem nadšenější ještě vííc. Chápu, že se to někomu nemusí líbit to je samozřejmé, ale každý kdo má aspoň trochu cit a vkus by měl uznat, že styl filmu, výprava, kostýmy a hudba neměli chybu! 
Bože už jen ta atmosféra vás musí dostat a hlavně jak se v jedné písničce zpívá: little party never killed nobody. 
Myslím, že bylo geniální spojit Fitzgeralda, Lea, Lanu del Rey a Tiffanyho...a další a další body, které daly možnost vzniknout vážně, pro mě, dobrému filmu. ;o)







Nestává se tak často, že by nějaká šperkařská společnost přímo pro jeden film vytvořila zbrusu novou kolekci šperků. 
Měla jsem velké štěstí a sehnala jsem i knížku neuvěříte kde, v Levných kníhách asi za 80Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat