čtvrtek 20. června 2013

Oči by jedly, ale...

Zasáhla nás vlna takových veder, že mě z toho přešel i hlad. Vážně... to vedro a teplý vzduch tak zasytí, že to ani není možné. Představa polévky, nebo něčeho vařeného mě doslova ubíjí! Zrovna včera jsme s představou hladu s kamarádkou sedly ke kfc. Po tom, co jsem před sebe položila tác se skvělým Qurritem jsem zjistila, že na to nemůžu ani koukat natož to pozřít. Jak jste na tom vy v těchto vedrech?
Není nad studené pití, které za chvíli ale stejně zteplá, není nad zmrzku, která vám taje před očima a není nad bazény kamarádek, které jsou příjemně teplé :oD
Ano nadávali jsme na déšť a teď tu máme tropy a nechuť k jídlu. Poroto jsem se rozhodla, že když už nejíme, že je fajn na to hezké jídlo koukat a a našla jsem pár fotograficky příjemných objektů, které stojí za to očumovat ;o)
Tak dobrou chuť.











Žádné komentáře:

Okomentovat