čtvrtek 13. září 2012

Party Monster

Asi jsem usnula na vavřínech, ale až teď jsem přišla na kouzlo tohoto filmu. Je sice z roku 2003, hraje tam Macaulay Culkin a jedná se o hodně zvláštní kousek, ale já ho žeru. V poslední době nemam náladu na žádný normální film. Nějaká romantika, nebo komedie mi nějak nic moc neříkají. A tahle úchylárna se mi váážně moc líbí.
Jde o klubovou scénu 80. let v New Yorku. Populární jsou tzv. club kids. Paří, nosí ulítlé kostýmy, make-up, obrovské nalepovací řasy, nevíte jestli je to holka nebo kluk a taky berou drogy (jak jinak)!
Kromě filmu jsem si oblíbila i soundtrack, který poslouchám pořád dokola :oD
Tak pokud jsem vás trochu naladila a máte chuť na tak trochu netradiční film....mrkněte ;o)









2 komentáře:

  1. Nikdy jsem o tomhle filmu neslyšla, ale vypadá to víc než zajímavě. Mám ráda netradiční filmy (a jó - klidně to může bejt i trošku úchylný) ;-).Navíc si nemůžu pomoct, ale M. Culkin je ... je sexy. ;-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo taky mi nějak ušel a je to zajímavý spestření ;o) Do tohodle filmu mi naprosto sedí ;o)

    OdpovědětVymazat