pátek 14. září 2012

Noční nákupy

Jak jsem se již zmiňovala, tak dnes bylo naše obchodní centrum otevřeno o 2 hodiny déle než obvykle. Nákupy byly až do 11 do večera a s delší otevírací dobou souvisely nějaké ty slevy ;o) Jelikož mám krámy prošlé dobře :oD nic extra mě nepřekvapilo. Prodavačky byly přímo nadšené, že musí zůstat v práci o 2 hodiny déle (ale kdo by se jim divil!). Všechno jsme si pěkně prošly a 2 hodiny utekly jako nic. Úlovky mám dva, protože jsem si nechtěla kupovat něco za každou cenu.... Jeden souvisí s oblečením a druhý s literaturou, ale to už v dalším postu ;o) Takže souhrn? Nic extra, ale taky žádný propadák. Prostě dobrá akce na večer pokud se vzdáte pátečního večeru s nebezpečím methanolu, že? Nákupy vám neublíží možná jen vaše konto zapláče :oD


Žádné komentáře:

Okomentovat