úterý 25. září 2012

O rok starší a s nej dary ;o)

Oslavu mých 22. narozenin už mam úspěšně za sebou a dostala jsem hodně dárků, které mě moc potěšily ;o) Tím chci ještě tímhle postem všem poděkovat. Těm kteří na oslavě byli, anebo si na mě aspoň vzpomněli :o) Takže byli tam : Soňa, Maruška, Kuba, Lindí, Filip, Verča, Naty, Ondra, Ivetka, Hanča, Pája, Monča, druhá Monča, Tom, Maruška, Terka, Dan, Káťa, Máca, Mili, Elča, Kája, Míša, Dáda (druhý den)...sice vám to asi nic moc neřekne, ale zaslouží si tu být! :o*
Ochutnávka veledarů...


Krásný sešit do kterého mi bude líto psát ten muj škrabopis
Pro mě vintage náušnice
Krásné pozdro na cokoliv ;o)

Krásná ručně dělaná souprava skleněných šperků ...prostě šikovný český ručičky ;o)

Samozřejmě bižu nesmí chybět :o)

Originální přání :oD

Další knížka do mé sbírky na velkou knihovnu ;o)

Souprava s kráásnou vůní

Trošku luxusu :oD víme o tom své...na obal na telefon ještě nejsem zvyklá, ale zvyknu si :oD

A ještě jedna radost..která mě teprve čeká...nakonec ho dostanu tenhle čtvrtek..ty mě napínají co? :oD

Žádné komentáře:

Okomentovat