pondělí 26. září 2011

Midnight in Paris

Anoo anoo na noc jsem se naladila na vlnu milujeme Paříž, Woodyho Allena a jeho nový film Půlnoc kde jinde než v Paříži. Už samotné ukázky k filmu mě nadchly a poetické na tom také je, že premiéra byla 22.9. což je den mých narozenin. Ach jaká to náhoda. Dnes jsem film viděla..bohužel ne v kině ale v pohodlí mého křesla a lehce rozostřeného obrazu ano je 26.9. takže určitě chápete, že jsem sehnala kvalitku :oD Ale pozor titulky seděly velice dobře. No nic méně všudypřítomná Paříž perfektně dokresluje film a nápad, že pokud sníme o jiné době můžeme se do ní dostat a potkat ty nej lidi a umělce, kterří v ní žily. Mno kdo by si to nepřál...jen přemýšlím koho bych chtěla potkat já... a co vy??? U mě by to bylo asi víc lidí, takže bych propila noci a noci :oD
Opravdu jsem z filmu nadšená...Woody mě osobně opět nezklamal a film měl nápad, vtip a francouzský šarm. Vřele doporučuji.






Žádné komentáře:

Okomentovat