pondělí 12. září 2011

Dny Marianne

Slevy. To bylo hlavní slovo tohoto víkendu. Čaposip Marianne a jeho slevová knížka mohli provázet ženy po celé České Republice i na Slovensku. Jelikož jsem trávila víkend v Praze, tak naše lokalita byla jasná.Největší šok se mi naskytl když jsme vyšli z metra. Všude taková hromada lidí až mi šly oči kolem. Slyšela jsem, že i hodně lidí z Prahy kvůli těmto davům prchalo. Upřímně nedivím se. Nakupování bylo kruté a krámy přeplněné. Ženy nosily červené tašky s logem DNY MARIANNE... a neubývala jim energie. Po menší nakupovací krizi jsem si ale také něco pořídila. Přeci jen se pomalu ale jistě blíží moje narozeniny, tak jsem si musela něco pořídit :o)


Už nutná kabelka - HM
Tílka všech barev...29 Kč tak proč ne :oD New Yorker

Bordová to může být tydydudu...velký barevný hit podzim-zima

Super triko The Doors - HM


The Doors - Light my fire

Žádné komentáře:

Okomentovat