pondělí 21. dubna 2014

Můj dům, můj hrad

Každému se líbí něco jiného, tentokrát to myslím kolem výzdoby bydlení a místa, kde býváme nejčastěji ...
Někdo je na vintage styl, někdo na modernu, někdo má rád staré věci, někdo nové a tím je každé místo originál. U nás doma je toho dost :D váážně dost...a mamka ta miluje barvu a hodně vintage styl a já..já jsem trochu schizofrenik :D V jednu chvíli se mi líbí všude hodně věcí a nejrozmanitějšího stylu a na druhou stranu bych chtěla ultra moderní místo, kde se nic neválí a všechny poličky zejí prázdnotou a utírání prachu není noční můrou :/ ...určitě to známe všichni.

Meditační část..Jelen, Buddhapes a dortík Nanu nana...svíčky jasná IKEA a BAM prsten New Yorker

Dramatická část...a milovaný kalendář z Vogue

Malý voňavý kout...Euphoria, Just a Love...tři rozdělané vůně a doufám, že i brzo dodělané :D

Třpytivé věci jsou nedílnou součástí mého života...jsou různé barvy, ale nej je pro mě ta třpytivá :D
Páv je z AlmiDecoru má být ozdobou na vánoční stromek..pokud jste někdy viděli vánoční stromky
v tomto designovém krámku určitě vám to nepřijde divné :)
Já to mám tak rozdělené stylově po poličkách jak jste si mohli na fotkách všimnout, a i když je to všechno různé mně to vůbec nevadí, protože je to přeci jen moje místo kde mi je nejlépe.

A samozřejmě ani nesmí chybět kosmetický koutek ;)

A co vy, držíte se jen jednoho stylu, nebo milujete plácat páté přes deváté a váš pokoj, 
nebo byt je taková Říše Divů? ..........................

Žádné komentáře:

Okomentovat