sobota 12. dubna 2014

Kolorovo

Díky tomu, že jsem maniak na šminky a líčení celkově hledám nejrůznější způsoby líčení a hlavně ty šílené a barevné :)
A jelikož jsem se i v posledních dobách rozhodla vždy svůj výtvor zdokumentovat a hodit ho na face hodně známých mi posílá různé stránky na líčení, nebo jen obrázky co by šlo ;) a přesně tak nedávno mi poslala právě jedna známá super obrázek a ať ho vyzkouším. Nelenila jsem a jelikož jsem měla čas a chystala se do města..musela jsem ho hned zkusit.

No vypadá to skvěle, ale být to ještě před nějakou dobou tak bych si těžko mohla takové barvičky udělat. Co si budeme povídat když vlezete do dm nebo rossmannu a kouknete na barvy stínů ...je to děs. Pro mě tedy rozhodně! O barvy nezavadíte a největší hardcore je prostě asi černá. Ale já jsem si stíny objednávala z Ameriky a tam jsou přesně ty barvy co potřebuju...

Takž pokud máte krásné barvičky stínů a trochu trpělivosti vůbec to není těžké ;) Oči vypadají rozzářeně, vesele a když jsem vyrazila do města..dostala jsem několik pochval za krásně nalíčené oči..a to potěší :)






Žádné komentáře:

Okomentovat