středa 19. března 2014

Guilty

Musím se přiznat, že tohle je váážně pravda...Rozsudek je jasný, jsem zblázněná do náušnic. Miluju je všechny velké, výrazné, třpytící se, cinkající :D prostě  všechny velké náušnice, které můžu hromadit a hromadit. Ale pozor zase za ně neutrácím bůh ví kolik...nejdražší mám asi za 250Kč, ale ty jsem dostala jako dárek...většinou seženu poklady kolem 50 korun do 100 max. Jde to...opravdu!
No co každý máme nějakou úchylku a hlavně já sice kupuju neustále náušnice, ale pořád jsou jiné...někdo je schopný koupit si 3 stejné páry bot..to já ne! Náušnice musí být originál ;)
A co vy, co kupujete jako šílení? Boty, kabelky, pásky...těch možností je vážně hodně co? :D

Musím upozornit, že zde je jedná pouze o náušnice, které nejdou pověsit, ty s háčky ještě jinde pěkně pověšené :D

Jedny z posledních úlovků - I am, Bijou Brigitte, Gate, Made in China :) :D

Žádné komentáře:

Okomentovat