pondělí 24. března 2014

Baby Boom :)

Žena by měla být odjakživa tvor, který miluje všechno kolem miminek a dětí. Ženy dokáží dítě porodit, nakrmit ho a starat se o něj....
Co se týče mého vztahu k dětem, tak byl vždy spíše negativní...ví to o mně hodně lidí. Nevidím v tom nějaký extra smysl života, nebo nějaké to naplnění jak hodně ženského pokolení tvrdí...představuji si zábavu a užívání si života trochu jinak...vždyť hodně párů tvrdí, že po dítěti se všechno změní...ale ne všude to musí být samozřejmě stejné. Někdo po miminku touží a naopak se díky němu stává život zábavnější ;)

Proč ale tohle všechno kolem mimin...přesně 20.března 2014 se nám narodila do rodiny po 23 letech (tedy po mně) další členka a to malá Kristýnka. Jsme sestřenky a věkový rozdíl bude docela velký co si budeme povídat, až bude Týně tolik co teď mně..mohla bych jí dělat klidně mamču :D (trochu smutná představa :D ) ale co musím přiznat, že tenhle pidižvík mi naprosto přirostl k srdci jen co jsem jí prvně viděla...odnesla bych si jí snad i domu, ale pssst :op
Musím tedy přiznat, že do naší ač malé rodiny přinesla tahle princezna velkou radost a myslím, že bude hodně veselo. Takže i když máte třeba podobný názor na děti může se stát, že změknete jako já :)
P.S. nejvíc se těším až jí budu kupovat věci Hello Kitty :D to prostě musí míít :D ;)


Přání a balónek do porodnice ...tu princeznu získala moje mamka v Cirkuse Andres, co stojí kousek od našeho obydlí. I když měli zavřeno dokázala zburcovat celé šapitó jen kvůli tomu, že její sestra bude rodit a malá musí mít tenhle balonek :D no úžasná tetka nemyslíte? :)

Naše Princezna Týnka...nedalo mi to a musela sem si pohrát s fotkou na mobilu ...láskou bych jí snědla fakt, žejo :****

Sestřenky pěkně spolu ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat