středa 29. května 2013

Mé druhé jméno - Kuchta

Nebudu machrovat, že vyvařuju. Nepatřím k těm kamarádkám, které se pyšní slovy..ta svíčková se mi povedla. Spíš v sekáči sem našla super šaty :oD to už jste snad pochopili.
Prostě nejsem ta dívka, která stojí s měchačkou v ruce a nadšeně čeká až jí vykyne těsto. Já ráda jídlo nakupuju... a ještě radši jím někde venku. Posezení v restauraci, kde mi to naservírují přímo pod nos..no komu by se to nelíbilo.
Stalo se ale něco nečekaného! Byla jsem na návštěvě u kamarádek a byl mi předložen oběd. Jednoduchý, ale pro mě tak kouzelný, že mě to donutilo stoupnout k plotně :oD Nevěříte? Věřte! Budu umět sice jedno jídlo, tousty, zalít čínskou polívku a něco usmažit..ale i tak. Úplně holka na vdávání (ne to přeháním).
A tak se s vámi o ten recept podělím a tímhle příspěvkem, tak děkuji své kamarádce Ivetce, že mi uvařila a to mě dostalo až k plotně :o) Díky Macherie.

 Takže tady je recept na Ivetčiny brambory :

-brambory (množství podle pekáčku)
-niva
-klasický sýr (jsem líná, takže je rovnou kupovaný strouhaný pěkně v pytlíčku)
-smetana na šlehání
-žampiony
-nějaká klobáska pokud potřebujete nějakou tu fláákotu
-vitana pytlík smetanové brambory s rozmarýnem

-brambory jsou syrové a na plátky, vyplníme spodní část pekáčku
pak nasypeme nivu, žampiony, klobásku
-rozmícháme 150ml vody, smetanu na šlehání a zázračný pytlík...zalijeme půlkou brambory
-naskládáme zbytek brambor a zalijeme zbytkem zázračné směsy
-v troubě necháme tak 30 minut poté zasypeme vršek klasickým strouhaným sýrem
- dáme zpět do trouby...dělá se to max. hodinku
Dobrou chuť ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat