středa 29. května 2013

Girl with tattoo

Je toho plný facebook, ví to každý kamarád...prostě všichni, protože takovou věcí se prostě člověk pochlubí. Je to trochu, nebo víc bolestivé, je to osobní, je to navždycky a je to tetování. Už jako malá jsem k tomuto činu inklinovala. Vzpomínáte na žvýkačky s tetovačkama, co se jen nandaly na kůži a už jste měli téťo? Milovala jsem tyhle žvejky a samozřejmě mi nešlo o žvýkání :oD To byl kačer Donald, žralok, drak, sloníci kolem ruky a další a další vzory, které ale mizely po tom, co jste se trochu víc namočili...ach jak smutné. A tak uplynul nějaký ten čas a nastala chvíle, kdy si prostě řeknete, že chcete to pravé od chlápka, co má tetování všude a má propíchané ledacos :oD
Co si budeme povídat starší generace a to mluvím i o své babičce a dědovi, si myslí, že tetování je záležitost kriminálníků. Jsou ale dávno pryč tyhle časy tatérů z basy.

Foto Sonička a úprava Lindí :o)

Jsem ráda, že jsem se pro tetování rozhodla a jak jsem ve své hlavě postřehla nebude určitě poslední....
Pro ústečáky můžu jedině doporučit Tribal Tattoo. Hroznej sympaťák Radek poradí co a jak a ještě u toho vtípkuje a práce tu ani nekomentuju ;o)



Žádné komentáře:

Okomentovat