úterý 19. února 2013

Viva la Calzedonia legins

Někdo je nesnáší a někdo je miluje. Ze začátku jsem až tak velký příznivce nebyla, ale upřímně nejsem milovník silonek a punčocháčů a legíny mi přijdou jako takové hoodně úzké kalhoty a už mi přijdou naprosto super. Dají se sehnat levnější, ale i dražší a tím myslím Calzedonii. Ale ruku na srdce cokoliv z Calzedonie a to není jen můj názor opravdu vydrží ;) Ať už ponožky, silonky, legíny, jedná se o kvalitní materiály a opravdu se nerozpadnou po 10 vypráních. V dobách slev se daly sehnat o 50% levnější, což se opravdu vyplatí ;) Já sama jsem ulovila dvoje legíny a taky ponožky, které jsem tam prostě nemohla nechat ;)



Barevně celkem ladí a mají krásné vzory ;) k nákupu jsem dostala i magazín na jaro-léto 2013 a mám vybrané další favority ;)






Co vy a Calzedonie? Jste příznivci, nebo odsuzujete legíny za 500kč a více?


Žádné komentáře:

Okomentovat