úterý 19. února 2013

Pražské levno-nakupování

Po sta letech jsem se vydala do Prahy za mým kamarádem a věděla jsem, že to neskončí jen u pokecu a dobrého vína :oD Když totiž někdo jako já vystoupí z vlaku a prochází se Václavákem, tak se samozřejmě někde cestou zastaví ;o)
První typ pro vás, který jsem objevila úplně náhodně...Jannis shoes and accessories. Tyhle dva krámky jsem viděla poprvé (ano asi sem v Praze nebyla dlouho). Všude samozřejmě ještě byly slevy (díky bohu), tak jsem to využila, ale s mírou samozřejmě. V bižu jsem si koupila super náramek za ještě suprovější cenu 100Kč. Aneb Channel je prostě Channel. Ovšem ještě větší šok mě čekal v botkách, které sídlí hnedka vedle. Měli 60% slevy a tak úžasné boty jsem už dlouho neviděla. Lodičky za 199 a podobné ceny na mě hulákaly z mnoha regálů. Moje favoritky můžete vidět na fotce ;) a mám z nich velkou radost. Vyšly na 239Kč.
Další super program mě čekal s Péťou, protože jsme se rozhodli, že objedem nějaký ten pražský sekáč a i mega Radotín. No našli jsme parády dost ;) Od jarního super kabátu od atmosphere po retro bundy, co ulovil Péťa...po pravý poklad Ed Hardy ..


Jak poslední dobou říkám..je lehké nakupovat draze, ale nakoupit levně a ještě parádně je umění ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat