úterý 23. října 2012

Once Upon a Time..

Ano ano bylo nebylo a já měla více času a chuti se věnovat něčemu co mě baví...tím myslím samozřejmě tento blog. Bohužel jak to tak bývá..musíme občas dát přednost něčemu důležitějšímu než psaní názorů a fotkám nejrůznějších blbin...Je tu škola, je tu práce...ale kdo z vás to nezná,že? S věkem asi ustupují radosti před povinnostmi. To bych ale nebyla já a nesnažila se tenhle zajetý princip vyrušit. A tak jsem si po sta letech čas našla ;o)
K tomu všemu mě ještě čeká vytvoření maturitního nástupu a jelikož jsem kvůli tomu musela dnes brzo vstávat, tak jsem se projela i do města a něco si i koupila. Vzala foťák a momentálně sedím tady u svého blogu. Jasně nic extra jste se nedozvěděli, ale aspoň něco...tedy pokud jste na mě nezapomněli.


Žádné komentáře:

Okomentovat