úterý 23. října 2012

Není nad dobrou knihu

Zjistila jsem, že poslední dobou nejraději utrácím peníze za knížky. Chápete? Ne za oblečení nebo bižuterii, která je někdy vážně o hodně levnější než nějaká knížka. Vážně...už jsem určitě psala, že chci mít obrovskou knihovnu takže musím začít taky ty knihy shromažďovat ne?:) Je to něco, co se nerozbije, nezestárne, co zůstane třeba na celý život, nebo po generace.


Moje drahá Frida. Tuhle knížku jsem koupila v Levných knihách. Někdy se tam dá najít opravdu dobrý kousek, který v knihovně rozhodně nesmí chybět. Líbí se mi její obrazy, mam ráda film a knížka to všechno doplnila. Stejně tak jak můžete na fotce vidět tenhle super sprcháč od Balei. Já je miluju už kvůli těm obalům :oD


Co k téhle knize dodat....NEMÁ CHYBU. Nikdy jsem nepřečetla knížku tak rychle. Má 600 stran a ani jsem nemrkla a byla jsem na konci. Skvělý nápad, skvěle napsáno..prostě hltáte každou stranu. Určitě doporučuju. Kupovala jsem jí v Knihách Dobrovský za 400Kč. A jako malý bonus odznáček...toho si já cením :oD ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat