čtvrtek 9. srpna 2012

České Hrady

Určitě jste o tomhle festivalu slyšeli, anebo jste na něm už byli...nebo se chystáte? My se chystáme na Bezděz a už se váážně těším. Zejména pro mě to bude velké dobrodrůžo,protože...

NIKDY jsem nebyla na žádném festivalu, který by trval dýl jak jedno odpoledne
NIKDY jsem nespala ve stanu
NIKDY jsem nikam nejela s krosnou na zádech
NIKDY jsem nezažila víc jak jednu noc kdy bych se nekoupala

a tak dále a tak dále...je toho dost a podle toho všeho si myslím, že budu jak Alenka v říši Divů doufám, že tedy v dobrém bez nějakých koláčků a drinčíků sněz mě a vypij mě :oD. Chystám hodně fotit a hodně zažít, takže tady bude určitě názorná ukázka divoženky a jejich kamarádů. Hodně mých blízkých a rodina si myslí, že to nepřežiju a budu volat o pomoc už první den...ale já tu prubnu a odškrtnu si jedno přání na seznamu: Zažít pořádný hudební festival ;o)





Žádné komentáře:

Okomentovat