úterý 28. srpna 2012

Bezděz 2.den

Naše festivalová sobota začala klasicky, vykopat se ze stanu, udělat ze sebe člověka atd. Než jsme se vydali do areálu vyrazili jsme na Bezděz a cesta byla jaksi náročnější :oD
Při vstupu do areálu jsem měla pusu otevřenou, protože ten počet lidí, který tam byl v pátek, a který jsem viděla v sobotu byl opravdu jiný...někdo mi říkal snad 10 000 lidí?
Počíhali jsme si na Xindla X, Tomáše Kluse, MIG 21 a Mandrage. Všichni byli naprosto skvělí a stálo zato si na ně počkat. Dobrá byla i Ewa Farna a Monkey Business, ale ty jsme poslouchali opodál znaveni a s bolavýma nohama :oD. Jediné co nás zamrzelo byli Chinaski. Měli být jako hřeb a ukončení festivalu, ale půl hodiny před začátkem začalo tak pršet, že jsme si přišli jak vodníci. Čekat v lijáku vážně nešlo, tak jsme to vzdali. Utěšoval nás jen fakt, že jsme Chinaski viděli tady v Ústí na Pivovarských slavnostech ;o)
Takže festival České hrady Bezděz 2012 vážně neměl chybu!!!






Jak jsem v jednom předfestivalovém postu psala měla jsem počíháno na tričko od Jacka, ale lidí bylo tolik a než by se vypili všechny ty drinky, za které by tričko bylo, tak jsem si řekla, že si ho radši objednám z netu ;o) Mimo to jsem od kamarádky dostala šátek, který jste na předešlém postu mohli vidět ;o)












Žádné komentáře:

Okomentovat