pondělí 20. února 2012

BY JSME....

Už je to nějakou dobu, co jsem nic nenapsala ani jsem sem nedala nějaký obrázek. Možná to bylo zapříčiněno jednou  nejapnou poznámkou na facebooku od lidí, kteří byli jeden čas mými dobrými přáteli. Náš kontakt se ale zpřetrhal a zatím co já jsem to nechala plavat, oni si museli evidentně jednou za čas rýpnout a sledovat k tomu tenhle můj blog.
Mno a já jsem jednou udělala chybu. Gramatickou chybu! Místo abych napsala BYCHOM napsala jsem BY JSME. A tím jsem se najednou stala kořistí. Bylo napsáno, jak si může člověk, co studuje český jazyk a literaturu něco takového dovolit a kam ten svět spěje....atd atd...ano drama!!! Ale upřímně já nejsem robot, jsem člověk, co dělá občas chyby a upřímně i dobrý novinář někdy napíše takovou hrubku, že člověk kouká jako blázen. A co?? Píše dál své sloupky a lidi to čtou. A myslím, že je to oproti blogu docela rozdíl.
Můj názor je : tenhle blog jsem si vytvořila pro vlastní radost a možnost dávat sem tisíce obrázků, které stahuji jako divá. Ráda sem taky napíšu nějaký svůj postřeh, nebo komentář. A také si myslím, že sem můžu psát co chci a jak chci. Přeci jen...jedná se o volný internetový prostor a je jen na člověku jestli klikne na odkaz a na blog se podívá a nebo to prostě přejde. A co vím, nebo slýchám od známých, či pravých přátel tak se na můj blog podívají rádi. Koukají na obrázky, inspirace a něco si počtou a myslím, že i s nějakou tou hrubkou a je jim to jedno. A kdyby jim to vadilo, tak by ho prostě neprohlíželi....není nic jednoduššího, ale hold někdo si prostě kvůli tomu, že dotyčnému ležíte v žaludku prostě musí rýpnout......

Žádné komentáře:

Okomentovat