pondělí 21. listopadu 2011

The Best

The Best tak přesně takhle bych nazvala svoje poslední dvě vůně. Každá je jiná, ale každá stojí zato!!! Intense Play od Givenchy je vůně pánská. Ano mám pánskou vůni a nebyla ani první ani poslední. Pánské vůně jsou totiž úplně jiné a jinak stavěné. Nestane se, že by v půlce dne přestaly vonět a hlavně jsou silnější a výraznější což se mně líbí. Hlavně všechno oblečení co vytáhnu je přesně cítit po téhle vůni a to je přesně to, co jsem chtěla ;o)
Mno a ta druhá hvězda jasná je Seductive od Guess. Tahle už je dámská, ale taky nezklamala ;o) Je lehčí, ale taky se její vůně jen tak nezbavíte ;o)
Investice do těchto vůní mě ani moc finančně nezničila a ani mě nezklamala. Bohužel Play už dochází a s tím se jen tak asi nesmířím :oX Ale obě určitě doporučuju :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat