pondělí 9. ledna 2012

Stud a bída blogu ...

Ano stydím se !!! Nevyplodila jsem na tenhle internetový deník dlouho ani čárku. Ale drazí čtenáři nastává změna. Anoo je zkouškové a upřímně nikdy mi to nic moc neříká a panikařím tak večer před :oD A ano asi ste pochopili správně..zítra mě čeká zkouška z dětské literatury, ale upřímně si pořád říkám, že převyprávět příběh o Červené karkulce nebo říct jak vypadá komiks a že sem odjakživa žrala Batmana, nebude tak těžké . Joo sem v tomhle docela optimista a proto radši píšu tady, než se učit ;o)
Jinak co se týče obchodů určitě jste zaznamenali ty neuvěřitelně dobré ceny a červené cedulky, které doslova křičí. Zatím jsem si jen koupila botky a kabát z HM. Boty sem určo časem šoupnu, protože jsou neuvěřitelně pohodlné a měla jsem je vyhlídnuté už nějaký pátek.
Mno a kabát ..oh bože láska na první pohled. Mno ale bylo mi i řečeno, že jak z ruských filmů nebo z období za první republiky... :oD Mno ať tak , či tak já ho žeru ;o)

Žádné komentáře:

Okomentovat