neděle 11. prosince 2011

Bylo nebylo..pokračování

Tak je konec víkendu a my máme po našem náročném výletu v Praze. Musím říct, že jsme si to užily, ale nebylo mi zrovna nejlíp. Ano mezi taškama mi dělali největší společnost kapesníky a sprej do nosu....s lepší imunitou by se mi po krámech určitě běhalo líp. No nic méně...čas nám neuvěřitelně utíkal,ale bohužel musím podotknout, že tašky nepřibývaly.... Čím to asi bylo...jsme náročné, neumíme si vybrat, věci jsou drahé.......Já vám nevím po velkém pátrání po čemkoliv, co by jsme si mohly koupit jsem usoudila, že je to bída. Jedno tričko shopaholika jako jsem já opravdu neuspokojí. Zjistila jsem, že moje nakupování v poslední době ničí moje představa i když jsem zjistila, že ta ničí nejen nakupování, ale to už by byl zase jiný spot.... Mám prostě o oblečení určitou představu...musí mít vtip, musí zaujmout, originalita se taky cení, ale bohužel krámy asi podle mě v poslední době moc vtipné nejsou....A nebo pokud se mi něco líbí má to cenu, že by ty nitě mohly být ze zlata......Nejlepší to u mě má bižuterie z té jsem na větev kdykoliv a kdekoliv, ta mě nikdy nezklame, ale těžko se asi budu oblíkat jen do řetízků a náušnic co? Po každém nákupu si říkám, že si pořídím šicí stoj a vrhnu se na to sama...vážně to tak asi brzo udělám. Nápady bych měla a v hlavě mám momentálně 2-3 věci, které bych si chtěla určitě zrealizovat abych uspokojila svého módního ducha :o) Ale abych nekončila zas tak negativně...největší nákup jsme udělaly v IKEI ....ano asi stárneme, protože takovou radost ze skleněné mísy za 49 Kč jsme neměly ani v jednom krámu s oblečením :oD A taky jsme se příjemně zahřály vánoční kolekcí kafíček od Starbucksu, tak to nás taky potěšilo :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat