neděle 24. dubna 2011

Klasika od Coco


Jelikož jsem vášnivý čtenář a hlavně ještě vášnivěji knihy kupuji, tak se mi kupí a knihovnička se podlamuje v základech. Menší problém je hlavně s rychlostí čtení a postupném odkládání knížek už přelouskaných. Mám tu teď na řadě knížku COCO CHANEL. Je to klasika, kterou by si měl přečíst každý, kdo vášnivě sleduje módu, miluje Channel číslo 5 a má ve svém vlastnictví nějaké ty perly. Asi to vezmu stylově a při čtení se všemi ověsím.A i když nejsou z nitra perlorodky, tak jsou stejně krásné.

2 komentáře:

  1. :) Tak potom napíš či sa to oplatilo čítať... ja čítam len knihy čo mi niečo dajú ... takže čítam len psychologické trilery :)

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě podám info ;o) Já čtu v podstatě ráda cokoliv, co mě zaujme. A právě někdy si i se zajímavostí počtu nějaký ten životní příběh slavných lidí. Tak se uvidí, jestli to bude stát zato:o)

    OdpovědětVymazat